📚Regels Informatie
Wat moet je allemaal weten?
In Europa willen we de regelgeving zo overzichtelijk mogelijk houden voor de speler. We vinden het zelf namelijk niet fijn dat jij als mogelijk nieuwe FiveM speler eerst moet verzuipen in een gigantisch dik handboek. In de balk links zie je enkele aanklikbare regelboeken. Deze kun je uitklappen, om het net wat makkelijker te maken.
Iemand overtreedt een regel, wat moet ik doen?
Wanneer je ziet dat iemand de regels aan zijn laars lapt, is het de bedoeling dat je dit meldt aan ons. Je kunt ons op verschillende manieren bereiken:
Maak een ticket! Om jou zo goed mogelijk te kunnen helpen, is het voor ons het meest overzichtelijk als jij een ticket maakt. We doen ons best je ticket binnen 1-4 dagen naar jouw tevredenheid af te handelen.
Maak een ingame report! We doen ons best om er ook in-game voor je te zijn. Gebruik /report om ons te roepen!
Join de wachtkamer! Mocht je nou echt een spoed situatie hebben, kun je altijd de wachtkamer joinen. Ons support team staat klaar je te helpen.
Handig om te weten:
Zorg dat je een werkend clipprogramma hebt en zoveel mogelijk clipt. Dit is het beste bewijsmateriaal mogelijk en maakt voor ons het werk een stuk makkelijker
Staff is er om jou te helpen. We vragen om een beetje respect, aangezien we dit vrijwillig in onze eigen tijd doen. Een stafflid zal altijd met respect handelen richting de speler. Mocht er een conflict zijn tussen jou en een stafflid, dan horen we hier graag over in een staff-klacht ticket. Praten is altijd de oplossing!
Iedereen maakt wel eens een fout in de roleplay. Mocht je ooit in een lastige staffzaak komen, is het beter je fout toe te geven, dan te liegen. Eerlijkheid wordt bij ons altijd beloond!
Last updated